Polecane posty

Przytulanie Noszę, bo bardzo Cię kocham Sen, czy to powód do płaczu? Sam na sam Spojrzenie na rodzicielstwo

wtorek, 18 lutego 2014

Nowości w szafie Helenki.

Czyli o tym jak Helenka stała się szafiarką ;) 
Naszych zdjęć w dzisiejszym poście nie zobaczycie, bo nie jesteśmy aktualnie zbyt fotogeniczne będąc całe w kropki. Nasz Zatracający się świat, stał się Kropeczkowym światem, światem niezwykle, nieustannie swędzącym. Pomimo tego chciałabym Wam pokazać co udało nam się upolować podczas zakupów, kiedy jeszcze nie narzekałyśmy na chorobę. Boję się, że jeśli będę dłużej zwlekać, do czasu kiedy Helenka pozbędzie się ospy, czyli jeszcze co najmniej 2 tygodnie, to nowości w jej szafie będą już starociami ;). To niezwykłe jak dziecięca szafa szybko się dezaktualizuje. W związku z tym pokaże ubranka na wieszakach i nie mam tu na myśli przesadnie chudych modelek ;) Zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, jak to mój mąż określił - "Zdjęcia wyszły jak z taniej aukcji allegro". Ale jako, że to nasz pierwszy wpis modowy ;) mam nadzieję, że wybaczycie mi ich jakość.

 Tunika  -  Monsoon
  Longsleeve - Primark  |  Krótkie spodenki - H&M
 Body  -  H&M
 Sukienka  -  Carter's
 Sweter  -  Pepco
Sweter  -  F&F


Mam nadzieję, że Helenka zdąży założyć te łaszki zanim z nich wyrośnie :).
Część z Was wie już z Fb, że zmieniłam logo Zatracając się, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

Miłego wieczoru, czy też innej pory dnia, w zależności kiedy to czytacie :).




Ciesze się, że mogłam ugościć Cię w swoim "Zatracającym się" świecie. 
Będzie mi bardzo miło przeczytać kilka Twoich słów pozostawionych w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz