Polecane posty

Przytulanie Noszę, bo bardzo Cię kocham Sen, czy to powód do płaczu? Sam na sam Spojrzenie na rodzicielstwo

wtorek, 4 marca 2014

Rozwiązanie konkursu fotograficznego - Międzynarodowy Dzień Pisarzy.

Kochani, wszystkie zdjęcia, które brały udział w konkursie, są po prostu piękne. A dzieciaczki na nich -zaczytane, wywołują wzruszenie. Zachęcam Was do obejrzenia galerii konkursowej, dostępnej tutaj, a zobaczycie, że wybór dwóch zwycięskich zdjęć nie był łatwy. Jury w składzie: Helenkowa mama i Helenkowy tata, miało nie lada orzech do zgryzienia... A obrady trwały długo i były niezwykle intensywne - zdania mieliśmy podzielone i trochę nam zajęło dojście do konsensusu. Ogromnie chciałabym nagrodzić wszystkich uczestników, za to, że dbacie o rozwój Waszych dzieci, kupujecie i czytacie im książki, pozwalacie ich jeszcze maleńkiej wyobraźni rozwinąć skrzydła. Niestety nagrody są tylko dwie, ale jakże piękne, ufundowane przez portal iCzytam, któremu bardzo dziękuję za współpracę. Nie przedłużając... Zdjęcia, które skradły nasze serca należą do:

Marty Dewor i 10 - miesięcznego Oskarka


Magdaleny Wojny i 2 - letniego Gabrysia


Wygranym gratulujemy i prosimy o przesłanie danych do wysyłki na adres e-mail: zatracajacsie@gmail.com. Pozostałym uczestnikom ogromnie dziękuję za miłą atmosferę konkursu i dobrą zabawę. Mam nadzieję, że stale będziecie odwiedzać nasz Zatracający się świat. Obiecuję Wam, że wkrótce ruszymy z kolejnym konkursem... Nagrody już na Was czekają, jedynie ja muszę trochę ochłonąć... Pozdrawiam.


Ciesze się, że mogłam ugościć Cię w swoim "Zatracającym się" świecie. 
 Będzie mi bardzo miło przeczytać kilka Twoich słów pozostawionych w komentarzu.


6 komentarzy:

  1. O, ja!! pierwszy raz w życiu coś wygrałam!!! Dziękuję, ślicznie dziękuję ;-) Jaka miła niespodzianka w tak okropnym dniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że mogliśmy sprawić trochę radości. Gratulujemy jeszcze raz!!

      Usuń
    2. Ale super!!!! Wcale, a wcale się nie spodziewałam!!! Dziękujemy bardzo!!!! Mąż właśnie pojechał wysłać totka, ciekawe czy szczęście pozostanie dzisiaj z nami ;)

      Usuń
    3. Oj oby... liczę na jakiś wysoki procencik z totka, bo to ja zapoczątkowałam Wasz szczęśliwy traf ;)

      Usuń
    4. Oczywiście! Pomyślimy o was :)

      Usuń