Polecane posty

Przytulanie Noszę, bo bardzo Cię kocham Sen, czy to powód do płaczu? Sam na sam Spojrzenie na rodzicielstwo

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Little Rock Queen na koncercie...

Wspominałam dawno, dawno temu, za górami, za lasami, w pięknej baśniowej krainie początków mojego macierzyństwa, które bywały kolorowe... Hmmm ale bywały też czarne, tak dla równowagi, jak to na Rockowe dusze - moją i mojego szanownego małżonka przystało - we wpisie zatytułowanym Little Rock Queen, że rodzice Helenki dbają ogromnie o jej gust muzyczny, coby pokrywał się z "ichniejszym" gustem.

Dawno, dawno temu nie musieliśmy zbytnio zabiegać o to, żeby Helenka słuchała "odpowiedniej" muzyki, ba ona ją kochała. Dziś mającej niecałe piętnaście miesięcy Helence gust ten nieco się stępił :( i cieszą ją nie tylko przeboje Black Sabbath... Helenka potrafi też świetnie bawić się przy muzyce Disco Polo (Chryste Panie)... Dlatego postanowiliśmy w Międzyzdrojach skorzystać z okazji i pójść na pierwszy w życiu Helenki koncert rockowy. W prawdzie rock tego zespołu jest dosyć łagodny jak dla nas, uznaliśmy jednak, że dla uszu Helenki będzie odpowiedni. Oto kilka piosenek tego zespołu.


Helenka bawiła się przy dźwiękach muzyki Centrali 57 znakomicie, co "troszkę" uspokoiło rockowych rodziców. Myślę, że Wam ich muzyka także się spodoba, a jako osoba uwielbiająca wspierać młodych twórców tchnących całą swoją duszę w to co robią, w co wierzą, mam nadzieję, że zatrzymacie się choć chwilkę nad ich twórczością. Poniżej nasze zdjęcia z koncertu. Było świetnie.















Ciesze się, że mogłam ugościć Cię w swoim "Zatracającym się" świecie. 
Będzie mi bardzo miło przeczytać kilka Twoich słów pozostawionych w komentarzu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz